Over de PVDA

Zelzate verdient beter

Een gemeente waar het aangenaam wonen is. Met goede openbare diensten die zorgen voor jong en oud. Waar voet-, fietspaden en wegen degelijk onderhouden worden. Een gemeente waar iedereen gelijk behandeld wordt en niemand uit de boot valt …

Veel Zelzatenaren dromen van een betere gemeente. Laat ons samen die dromen waarmaken. De Zelzatenaren verdienen dat, maar in plaats daarvan krijgen ze  vriendjespolitiek, een verkocht rusthuis, een huisvuilbelasting … Veel mensen voelen zich terecht bedrogen door het gemeentebestuur.

Ondertussen heeft de PVDA samen met de bevolking succesvol actie gevoerd voor het behoud van de kinderopvang, voor het behoud van de Toer De Frans in de wijk. Volgend jaar zal Geneeskunde voor Het Volk een nieuwe dokterspraktijk openen. Dankzij jullie massale steun kan de groepspraktijk zich blijven inzetten voor gratis geneeskunde en tegen de besparingen in de gezondheidszorg.

De PVDA zit in de lift. Dat merken we nationaal, maar ook in Zelzate. Steeds meer mensen nemen een lidkaart. Al meer dan 300 Zelzatenaren zetten hun schouders onder de sociale golf en tientallen leden komen maandelijks samen in basisgroepen.

Laat ons in 2018 voor dé verandering zorgen. Zelzate heeft nood aan een sociaal en dynamisch bestuur. We hebben ook jouw talenten nodig. Bouw samen met ons mee aan een betere gemeente.

Geert Asman, kandidaat-burgemeester PVDA

Klaar om de bevraging voor jouw gemeente in te vullen?