Over PVDA+

Als lijsttrekker van PVDA+ stel ik u een sterke ploeg van 23 enthousiaste kandidaten voor.

Ons programma is het resultaat van een bevraging die niet minder dan 1008 Zelzatenaren hebben ingevuld. Uw gedacht is immers onze kracht. Dit programma is geen boodschappenlijstje vol beloften maar wel actiepunten waar we samen met de bevolking zullen voor gaan.

Frans Van Acoleyen geeft vandaag de fakkel door. Hij is lijstduwer maar stelt zijn dertig jaar ervaring in de gemeenteraad ook de eerstkomende jaren ter beschikking van onze sterke ploeg.

De voorbije zes jaar was één lange periode van ruzie, afrekeningen en overloperij tussen de coalitiepartners SP.a en Open VLD.

PVDA+ was de actiefste fractie in de gemeenteraad. Niet minder dan 150 punten plaatsten we op de agenda. Door onze acties en tussenkomsten verdween de onrechtvaardige milieutaks van 80 euro op het huisvuil en kon Dirk Goemaere de laatste parkeermeter op 31 december 2009 naar het containerpark dragen. Bovendien bewees onze fractie, naast sterk oppositie voeren, in staat te zijn tot constructieve samenwerking. Samen met gemeenteraadsleden van andere partijen werkte Karl Segers een zwerfvuilplan uit.

Uw stem zal op 14 oktober doorwegen om samen met PVDA+ van Zelzate opnieuw een welvarende en leefbare gemeente te maken.

Geert Asman,

Lijsttrekker en kandidaat-burgemeester van PVDA+